Snikpellik Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hallois Jeg har byttet fra Netcom til Telenor, og porteringen skjer i dag. Det er nå fem timer siden Netcom-mobilen min slutta å funke, mens den nye med Telenor SIM ennå ikke har begynt å fungere. Hvor lang tid skal dette ta når porteringen først er i gang, og burde jeg ikke fått en sms e.l. når porteringen er i gang? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har du tatt en restart på telefonen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Jepp, flere ganger. Ingen tjeneste.. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Du får ikke SMS når porteringen "er i gang" nei. Du har fått beskjed fra Telenor med dato og tidspunkt for portering, og etter dette tidspunktet er porteringen normalt sett fullført. Har du sjekket med Telenor om SIM-kortet du har mottatt er aktivert i deres system? Er telefonen din låst til NetCom? Om den er det kan du sjekke på netcom.no om du finner låsekode. Om du ikke gjør det må du vente til mandag, og ringe Deltaservice. Telefonnummeret finner du på netcom.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå