Snabel Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei, Når jeg spiller av musikk på maskinen, som er lagret på serveren, får jeg så å si altid et lite avbrud på 2-3 sekunder rett etter sporet har startet. Er det noen instillinger i winamp som jeg kan gjøre for å hindre dette? Snabelen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det kan lønne seg å øke bufferstørrelsen. options>preferences>plugins>input>mpeg audio decoder>configure> >streaming Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Det skal jeg prøve - men problemet har nå også oppstått når jeg streamer fra serveren til multimediaboksen i stua. Dette er trådet 1 Gbit nettverk og det har aldri oppført seg slik før. Snabelen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det kan jo være routeren som er ustabil. Prøv å restart den. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Det kan jo være routeren som er ustabil. Prøv å restart den. Restarta serveren så kom det seg... så ut til at teaming av netverkskortene gjorde dette, men det ble fikset av en restart. Snabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå