skyskraper Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg trenger litt hjelp med et problem jeg har.. Saken er at jeg får begrenset tilgang helt plutselig stadig vekk. Har internett når jeg slår på PC og alt er bare fryd og gammen. Men så helt random får jeg begrenset tilkobling, det varer i type 5min +/- så kommer jeg på nett igjen. Og etter alt fra en time til 30min får jeg begrenset tilgang igjen.. Noen dager mister jeg aldri nettet, mens noen dager er det konstant fram og tilbake. Det er ikke noe enormt problem, men passelig plagsomt når jeg feks. spiller div spill over nett.. Har selvfølgelig prøvd å restarte modem. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva slags oppsett har du? Modem, router, switcher?? Er du koblet med kabel eller trådløst?? Hvis du bruker trådløst så kan du teste om det er routeren din ved å koble deg rett i modemet med kabel. Det kan også være drivere, interferens fra andre trådløse nett, trådløse telefoner etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå