Macklemore Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har planer om å pusse opp rommet mitt. Nå har jeg en stygg faenskap av en seng så vil gjerne ha en digg en. Den skal ikke være så høy eller stor men den må ha et hulrom under hvor jeg kan legge dyna hvis jeg har venner på besøk Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har planer om å pusse opp rommet mitt. Nå har jeg en stygg faenskap av en seng så vil gjerne ha en digg en. Den skal ikke være så høy eller stor men den må ha et hulrom under hvor jeg kan legge dyna hvis jeg har venner på besøk IKEA har så mangt. Sjekk litt her, så får du hva du vil ha. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har sett på de der, men går det an å gjøre den helt flat? Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har sett på de der, men går det an å gjøre den helt flat? Ta deg en tur ned på IKEA og prøv dem ut. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Er sjeldent på ikea.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er sjeldent på ikea.. Derfor du kan ta deg en tur da. 2 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er sjeldent på ikea.. Javel, men beste måten på å få nøyaktig det du selv vil ha er å stikke ned til en møbelforretning å prøve dem ut selv. Nevnte IKEA siden de har mye bra til en rimelig pris. Hvis du vil vite mer om produktet de selger der, uten å måtte reise til butikken, så kan du jo ringe ned å spørre dem. Det er fullt mulig å dra et annet sted, men da må du som regel punge ut mer. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Sovesofa . jeg fant den nå nettopp er en slik jeg er ute etter Kan noen hjelpe meg å finne andre forslag? max 2000kr og fargene må være mørke grå svart evt blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå