Mgut Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hva kan problemet være her, ut av det blå så sluttet pc-en i gi noe bilde, ser bare musa på skjermen etter den e logget inn og ser ikke noe annet enn bare musa, det begynte etter at jeg innstalerte nye oppdatering til windows 7, har prøvd å fikse dette selv men ingenting funker, så treenger virkelig hjelp her.... Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 oki, trenger hjelp her asap Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Prøv å start Windows i sikkermodus(trykk F8'ish etter boot)og gjenopprett systemet til et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 oki, skal prøve dette, men vist ikke dette går da, hva da? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er tydeligvis Windows det er noe tull med siden alt går som normalt frem til oppstart av Win og at du faktisk kan se musepekeren, hvis jeg har forstått deg riktig? If so bør det funke med en systemgjenoppretting da de siste oppdateringene nok har forårsaket noe krøll. Prøv det uansett først og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 joda, det går alt fint til jeg logger inn på skrivebordet, det er da jeg bare ser muesepekeren man skal prøve det du sier, men vist ikke jeg får til noe da innstalerer jeg windows på nytt, selv om mangt tusen timers avbeid blir borte noe av det har jeg tatt kopi av da Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 nå har jeg prøvd a gjennoprette, men funket ikke første gang, men nå skal jeg sjekke andre gang om det funker, så kommer jeg igjen å sier fra om det funker Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 vell, innstalerte på nytt hele OS, så klarte å redde alt som var inne, koble den opp til ekstern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå