P0nduz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei Jeg er på utkikk etter et alternativ til SG S2 med godt kamera og bra batteritid, og god plass til programmer. Ønsker at telefonen kjører på android. Er HTC Sensation XL det beste valget? Takk på forhånd JC Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Måtte bli galaxy note, eneste som har bedre batteri og kamera. HTC har elendig batteri på sine telefoner. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Note blir ganske stor da:) Hvis jeg tar vekk godt batteri som et krav vil htc telefonene være gode valg? eller vil note fortsatt være mye bedre? Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Note er fortsatt bedre, men sgs2 har vel også bedre kamera enn HTC. Hvorfor liker du ikke sgs2? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 den jeg har begynner å bli ødelagt så jeg trenger å bytte den ut og ønsker ikke å kjøpe samme igjen:) eneste jeg ikke likte med SG S2 var måten brukergrensesnittet er bygget opp på. vet at det kan endres hvis man ønsker det. Da ser det ut til at jeg går for en note da:) Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 En meget god anmeldelse av note om du orker å lese svensk på swedroid de har godt gjennomførte tester av kamera og batteritid på de fleste toppmodellene. Men om du ikke likte brukergrensesnittet på sgs2 så er det vel mye av det samme på note. Frem til ICS kommer i allefall. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Takk for linken. har ikke sett den anmeldelsen før. Jeg kan leve med grensesnittet, men liker bedre måten htc har bygget opp sitt på. Så stikker og ser på en note i morgen før jeg bestemmer meg:) Takker for raske svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå