Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp med å kontakte Origin kundeservice. [Fuck IT!]


Anbefalte innlegg

Det er helt lattelig at det skal være så vanskelig.

Jeg har vært innom Origin sin internett side, hvor jeg blir redirected til EA.

Har også prøvd ut "Snakk med en spillrådgiver", skrevet inn at det gjelder Bulletstorm, så skjer det ingenting. (Prøvd med FF og IE, skjer forsatt ingenting)

 

Det jeg vil kontakte de om er at jeg ble belastet 179 kr for Bulletstorm, når det stod i tilbudet at det skulle koste 49,-

Kjøpet spillet litt over midnatt, og slik jeg forstod det skulle summen bli trekket ifra på slutten.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg leita høyt og lavt men de er tydeligvis ikke spesielt interresert i at noen skal kunne kontakte dem på noen måte. Det finnes ikke en eneste mailadresse noe sted. Det virker strengt tatt utrolig useriøst.

Jeg tror nok de er mest interresert i å få penger, ikke gi noe tilbake.

Lenke til kommentar

Nå har jeg leita høyt og lavt men de er tydeligvis ikke spesielt interresert i at noen skal kunne kontakte dem på noen måte. Det finnes ikke en eneste mailadresse noe sted. Det virker strengt tatt utrolig useriøst.

Jeg tror nok de er mest interresert i å få penger, ikke gi noe tilbake.

Det er så utrolig sant.

Hvis de ikke betaler tilbake pengene, så vil jeg ha alle pengen tilbake, og bare "sende" spillet tilbake.

 

-----------

Fyren her forklarte det bra.

Can somebody type out the Origin support email please?

I have a billing issue and help.ea.com is the most useless site ever for help.

Any company i have been in contact with had easy contact info, except EA for some reason.

How about this you can put in your page

Contact us:

by email

by phone

by chat...whatever

 

Can somebody post the mail adress please?

 

Found it. Its the game advisor button. Jesus. Please dont call costumer support game advisors please.

 

Og han hadde heldigvis en nyttig link.

https://helporigin.secure.force.com/CpHomePage?showhome=true&appcontext=browser

 

Men er ikke mulig å få kontakt med en live chat, tror de har en åpningstid så jeg får prøve igjen imorgen.

 

Hadde forøvrig null problemer med å få hjelp med Battlelog via Live chat.

Lenke til kommentar

LiveChat med EA fungerer det, er bare ufattelig lang ventetid.

 

Min historie:

 

Jeg kjøpte Back to Karkand, men mottok ingen bekreftelsesmail, det var utilgjengelig på battlelog men pengene var trukket fra kontoen. Prøvde meg først med LiveChat, så ventetiden og sendte like greit en mail. Fikk svar neste dag hvor de hevdet saken var fikset, og jeg fikk en rabattkode på 20% (som må brukes i løpet av 30 dager, gjelder ikke på nye lanseringer eller spill det allerede er tilbud på...).

 

Funket ikke likevel. Bet i det sure eplet og satte meg i kø for LiveChat. Litt over en time senere kom jeg i kontakt med noen. Vedkommende brukte opp mot 2 timer på å aktivere Back to Karkand for meg. De kom med det ene idiotiske (mener jeg) forslaget etter det andre. Logg ut av Origin og logg på igjen, reinstaller Origin, reinstaller Origin med norsk språkvalg, reinstaller med engelsk språkvalg, åpne battlelog i en annen browser flerfoldige ganger. Hver gang sa vedkommende "nå skal det funke".

 

Etter en stund klarte jeg å overbevise om at feilen lå hos dem og ikke hos meg. "Please wait while I check again" - og joda. Til slutt fungerte det utrolig nok.

 

Anbefaler deg å gjøre det samme dersom du får det til. Smør deg med tålmodighet :) Om det har noe å si brukte jeg Chrome som nettleser, ingen problemer med å sende mail, stå i LiveChat-kø eller å chatte med support.

Lenke til kommentar

Kan du dele epostadressen du brukte for å komme i kontakt med de folka?

Og jeg får ikke til å snakke med LiveChat folka, står bare "Sorry, there are no advisors available at this time. Please try again later."

https://help.origin.com/

 

Edit:

Prøvde til og med ut Chrom for å se om det var FF som var "feilen" siden jeg ikke fikk kontakt.

Men fuck it.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg gikk inn på help.ea.com , logget inn, skrev inn spillet det gjaldt så kom det opp 3 alternativer. Få de til å ringe meg (kun for US vil jeg tro), send en mail eller snakk med en rådgiver.

 

Edit: jeg fikk svar fra en noreply-adresse, så deling av den vil ikke ha noe for seg :p

Endret av Lacim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...