- mOtz^ - Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 HK: DFI Lanparty UT nf4 sli-d Har problemer med å boote til FreeDos. Har brukt unetbootin til å lage en boot-USB. Har også gått inn i systeminstillinger ved oppstart. Her setter jeg 1. boot til USB-device, og fjerner de andre boot mulighetene. Rett etter at HK har tatt backup av CMOS, så stopper ting litt opp. Her bare blinker linje-indikatoren til det uendelige. Er det noen spesielle innstillinger jeg har oversett? Noen som har hatt samme problem med dette HK-et? Har sjekka etter BIOS oppdateringer, men dfi sin hjemmeside er jo en smule ræva å finne frem på, og har derfor ikke funnet dette ennå. Noen tanker? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvordan fungerer booting med andre OS? Google kan heller ikke finne noen nettsteder som beskriver tilsvarende problem som du har. Kan du sitte med noe i maskinen som er defekt? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Booter fint til Windows, som ligger på harddisken (Sata) Ellers fungerer USB-porten fint i Windows. Den finner også Usb-sticken i BIOS, og jeg har setter den da øverst i prioritetslista for boot av removable devices. Men det kan sikkert hende at noe er defekt! Om noen skulle vite om en oppdatering av bios til dette hovedkortet, må de gjerne si ifra! Gira på å prøve ut det Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Veldig kjedelig at slikt ikke fungerer, men vet ikke om jeg gidder mer tid på å finne ut av det. Kan jo like så greit bare boote fra CD/DVD. Men har noen en god tutorial e.l. slik at jeg kan få laget denne DVD-en? Edit: Helst boot rett til DOS! Endret 15. desember 2011 av - mOtz^ - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå