Bushnell Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 hei.. fikk i dag mitt nye sim kort siden jeg klarte å miste det gammle.. men jeg får ikke brukt det fordi det står att jeg trenger en kode for å få låst det opp.. men problemet er att jeg ikke har den koden, jeg bestillte over mail å fikk ingen kode, å det står heller ingen kode i brevet, utenom pin 1, pin 2 og puk 1 og puk2.. det her sto i brevet: "som avtalt ved bestillingen av erstaningskortet må du kontakte oss på tl 09993 og oppi den avtalte koden. når det nye kortet er tatt i bruk vil det gamle bli automatisk sperret" .. men problemet er da att jeg ikke vet hva den koden er, er det noe som kommer senere i posten eller noe? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 mulig.. får ikke ringt før etter helga uansett siden det ikke er oppe i helgene Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Send en mail til kundeservice da, kan hende du er heldig og får svar i helga.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 har sent.. er vel bare å vente til etter helga.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 er det stengt i helga ? kossen operatør er dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå