CrazyDog Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fant jeg også, men ikke mye annet her enn telefonnumre og brukernavn. Ingen meldinger Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Sitter og ser gjennom databasen nå, fant meg selv. Fant også nesten med en gang en uheldig kar som hadde registrert seg med firmaets epost og mobilnummer... Er nok mange som river seg i håret nå. Nå har jeg heldigvis ikke sammme passord noe annet sted, men hvordan går jeg frem for å dekryptere den MD5 hash'n så jeg kan bekrefte at det faktisk var mitt passord? Endret 22. desember 2011 av cptCory Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nå har jeg heldigvis ikke sammme passord noe annet sted, men hvordan går jeg frem for å dekryptere den MD5 hash'n så jeg kan bekrefte at det faktisk var mitt passord? Søk på "md5 decrypt" , der er mange dekrypteringsider med mange ulike ordlister som den går gjennom og sjekker om den får en match på ditt hashet passord. Derfor er det lurt å bruke passord med mange ulike tegn: Mdaae%235SdfB , da det er vanskeligere å finne ut passordet ditt ved hjelp av slike sider. Det er ikke umulig for de, men om ordlistene hadde hatt "alle mulige" kombinasjoner inne i listen hadde den vært enormt stor og tatt lang tid og gått gjennom. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvis man er tøff nok til å kjøpe sex av prostituerte, bør man være tøff nok til å stå for det også - spesielt siden det er en kriminell handling i Norge, p.t. Det er mange der som brukte siden som kontakt sted og ikke for å kjøpe sex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 195 Bruker(e) leser dette emnet Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nå har jeg heldigvis ikke sammme passord noe annet sted, men hvordan går jeg frem for å dekryptere den MD5 hash'n så jeg kan bekrefte at det faktisk var mitt passord? Søk på "md5 decrypt" , der er mange dekrypteringsider med mange ulike ordlister som den går gjennom og sjekker om den får en match på ditt hashet passord. Derfor er det lurt å bruke passord med mange ulike tegn: Mdaae%235SdfB , da det er vanskeligere å finne ut passordet ditt ved hjelp av slike sider. Det er ikke umulig for de, men om ordlistene hadde hatt "alle mulige" kombinasjoner inne i listen hadde den vært enormt stor og tatt lang tid og gått gjennom. Hmmm... finner ingen side som klarer den, det er vel en bra ting da mine andre passord er like "avansert" sammensatt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Å satan. Alle er registert med telefonnummer. Dette blir det faen meg kaos ut av når de publiserer meldingdatabasen. Herregud så pinlig for de berørte! Stakk innom siden etter at db reklamerte for de , og der var det MYE skitt og grovhet på det høeste nivået. Det er hva de får ^^ Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det vikret som det var mye "hobby" prostitusjon fra unge norske jenter der. Så det blir nok en del skuffede foreldre rundt om når de finner ut hvordan gulljenta deres har spedd på studielånet. 4 Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nesten litt ille, nå sitter folk rundt hele landet og decrypter passord. Søkte opp en decrypter, og kan nesten med sikkerhet si at over 80% av de siste søkene var norske! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tipper at det er mange avisredaksjoner som sitter og drar seg i kjønnsorganet, mens de letter opp telefonnummer og navn så det står etter. 6 Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har selve meldingsdatabasen blitt offentliggjort enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Søk på xxxxxxxx så får dere den i klartekst, altså som en tekstfil.. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Urovekkende at noen bruker firma-eposten sin der. Fant også noen som har brukt skole-eposten sin.. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Takk for at dere hjelper hackergruppen med å spre dette videre. Akkurat nå er ikke Diskusjon.no noe bedre enn tabloidavisene, og heller bensin i bålet. Forsvarer heller ikke de menneskene i den lista, konsekvensene av handlingene får man bare godta, men istedefor å gjøre det verre, kunne de som er gode på dette gjøre det litt vanskeligere for den gruppa å gjøre enda mer skade. 7 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har rapportert alle som la ut link. Burde ikke legges ut!! Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har rapportert alle som la ut link. Burde ikke legges ut!! Lo litt, var d ment som spøk eller seriøst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Har rapportert alle som la ut link. Burde ikke legges ut!! Så vi kan altså finne deg i lista? Just saying, først forsvarer du siden og så rapporterer du alt som lever og går som linker til denne. Slik min tolkning er av retningslinjene bryter du mer av linjene bare ved å oppfordre til rapportering i tråden, enn de som faktisk linker til informasjon som ligger fritt på nettet som ikke jeg kan forstå at bryter med retningslinjene. Endret 22. desember 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tror muligens at jeg fant norsklæreren min. Fornavn, første bokstav i etternavn og alder stemmer, men får ikke sjekket telefonnummeret. Intredasting. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg