Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fordi det er de som hackeren har blitt truet av ifølge ABCnyheter.

og du tror på alt media server deg?

de skal ha flest mulig lesere så selvfølgelig er HALLIK mer lesbart for alle de hjernevasket folka der ute som tror på alt som spys ut i media.

er 3 jenter som har anmeldt hackerne til Politiet,og 2 menn..

Jeg tror mer på media enn på deg vertfall.

ja, selvsagt det er jo riktig da du ikke vet hvem jeg er eller min bakgrunn :) Bare ga deg et råd om at du ikke skal tro på alt media skriver..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørt om dusj & såpe? hørt om gangbangs,bukkake, osv?

Hvis vi snakker om slike ting, så kan vi snakke helt åpenbart, håper jeg. Hvis så, la meg stille noen spørsmål.

Tror du disse damer dusjer etter hver kunde? Ingen hud kan tåle så mye. Hvordan kan du være sikkert at de vasket dem bra nok i munnen, for ekseempel? Eller bruker du også kondom på munnen din når du kysser dem? Eller kysser du dem ikke i det hele tatt? Noen rent praktiske ting jeg kan ikke forstå.

Ikke tenk på at jeg er naivt, bare jobbet i mange år som medisinsk personell i landet mitt. Der hørte også folk om alle disse ting, og ikke mindre enn dere. Har mange ganger sett hvordan forsvinner deres selvsikkerhet, når problemene begynner og dere kommer for å sjekke helse. Har mange ganger sett frykt og usikkerhet i øynene deres.

Vel, bland ikke din moral inn i ditt yrke.

norskgoy, folk er folk, de blander egen moral over alt, i uansett om de ønsker det selv eller ikke. Og hvordan kan du forestille deg medisinsk personell uten moral? Noen dager siden leste jeg på den andre forum om kyniske leger, synes du leger uten moral er gode?

Endret av forglemmegei
Lenke til kommentar

Vel, bland ikke din moral inn i ditt yrke.

norskgoy, folk er folk, de blander egen moral over alt, i uansett om de ønsker det selv eller ikke. Og hvordan kan du forestille deg medisinsk personell uten moral? Noen dager siden leste jeg på den andre forum om kyniske leger, synes du leger uten moral er gode?

Så at andre er rasshøl, betyr at det er greit for deg?

Du er ikke i kommunismens Russland nå.

Medisinsk personell med moral behandler pasienter uansett hva som førte til deres tilstand.

Lenke til kommentar

Begynner bli litt kjipt for dama nå. Hun hadde profil der hvor vi søkte etter ei jente for litt ekstra fun.

Nå som lista er ute har hun blitt ringt opp av tilfeldige menn og fått e-post om hvor mye hun tar osv. Fra de som har lasta ned lista. :thumbdown:

Hun er naturligvis litt redd da de vet adressen hennes utifra telefonnummeret. Så hun bytter e-post og får seg hemmelig nummer så fort det lar seg gjøre.

Skjønner godt att folk blir pissed off på gutta bak personopplysningstyveriet. Blir ikke lei meg om de plutselig skulle skli på glattisen og brekke nakken.

Endret av cptCory
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hun er under 18 så er ikke veldig gira på 40-50 åringer enda.

Nåh.. vær nå ikke så sikker på det.. :) Se for deg en norsk George Cloney lookalike på en ca 40 - 50 år.. og med neven full med cash, så er alle damer tilsalgs.. :)

Lenke til kommentar

Det er vel neppe slik den gjennomsnittlige "generøse mann" ser ut eller ter seg vil jeg tro, da hadde jo ikke behovet for en prostituert vært der.

Når det er sagt så hadde nok jeg takket ja til Clooney's penger om jeg hadde vært dame :p

Men jeg skal ikke tulle mer med dette da hun var helt på gråten av skam og frykt.

Endret av cptCory
Lenke til kommentar
Men jeg skal ikke tulle mer med dette da hun var helt på gråten av skam og frykt

Nja?

Det å være politisk korrekt og/eller leve etter samfunnets "kunstig moralske" krav, er vel å sette tvangsbånd på seg selv. Selvfølgelig vil noen kritiske røster være der. Men, når alt kommer til alt og alle, så er lastenes sum lik. Sånn ca.

So, don`t worry, be happy. Du eller dine er ikke alene om livets tilstander..

:)

Lenke til kommentar

Det å være politisk korrekt og/eller leve etter samfunnets "kunstig moralske" krav, er vel å sette tvangsbånd på seg selv.

Ikke helt enig. Hvis moralske krav ikke eksisterte, så menneskelighet ikke eksisterte allerede. Alle ville da dreppe hverandre allerede.

Tok dessverre en liten formuleringsfeil.

Korrigert nå, du har stort sett helt rett :)

Lenke til kommentar

Så at andre er rasshøl, betyr at det er greit for deg?

Hvorfor tenker du slik? Hvorfor tror du at jeg tenker om andre så stygt og at det er greit for meg?

Fordi du skriver det. Og om det er noen sammenheng mellom fingrene dine og dine tanker så står min påstand ved lag forsåvidt.

Lenke til kommentar

Begynner bli litt kjipt for dama nå. Hun hadde profil der hvor vi søkte etter ei jente for litt ekstra fun.

Nå som lista er ute har hun blitt ringt opp av tilfeldige menn og fått e-post om hvor mye hun tar osv. Fra de som har lasta ned lista. :thumbdown:

Hun er naturligvis litt redd da de vet adressen hennes utifra telefonnummeret. Så hun bytter e-post og får seg hemmelig nummer så fort det lar seg gjøre.

Skjønner godt att folk blir pissed off på gutta bak personopplysningstyveriet. Blir ikke lei meg om de plutselig skulle skli på glattisen og brekke nakken.

Jeg og dama hadde også profil der tydeligvis, husker ikke at jeg laga bruker dit, men fikk epost av hemmelig, der dem ber om og endre epost passord, vi så etter en ekstra jente, akkurat som dere, en jente som gjør det frivillig altså, det er jo litt vanskelig og finne jenter ute på byen, eller venninner av ho, når jenter er som dem er idag så er det vanskelig og finne dem, jeg driter i om hele norge får vite at vi har bruker der, for jeg har iallefall ikke gjort noe ulovlig.

Endret av Yoshii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...