Lalo83 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Heisann Lurer på om noen her kan komme med tips til en ny bærbar pc,tenkte jeg skulle kjøpe en til min mor nå som det snart er jul Helst så mye som mulig for summen,maks 5000 Takk til dere som kommer med tips og tar dere tid God jul Lenke til kommentar
PavilionI7 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hei! Du kan jo benytte deg av tilbudet på komplett! Link Strålende og kraftsterk pc til en strålende pris! Mvh Christian Endret 15. desember 2011 av PavilionI7 Lenke til kommentar
Lalo83 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Takk for tipset,sett samme pc hos lefdal til samme pris,men der har den ikke NVIDIA GeForce GT 540M,den har istedenfor denne her :Intel HD Graphics 3000 Vet at min mor ikke skal spille på den,men hun bruker den mye til video via skype,youtube,FB osv.. ja min mor er veldig "ung" enda Skal jeg bare gå for den lefdal har? siden det tar meg 10 min med bil ,vil jeg få pakken før 24 om jeg bestiller fra komplett? her kan du/dere selv se pcen jeg har sett på,se om det er verdt pengene http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXRLY02176/acer-aspire-15-6-barbar-pc-as5750-2436g64mnkk Lenke til kommentar
PavilionI7 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde jeg vært deg ville jeg ha gått for den på Komplett. Beklager seint svar! MVH CB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå