LMH1 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Den nye BenQ XL2410T skjermen klarer fint 60 hz, men hvis jeg setter høyere en det blir det dårlig bilde omtrent som skjermkabelen ikke sitter godt nok i, siden det blir nesten defekt bilde. Prøvd å sjekke kabelen, og oppdatert skjermkortdrivere samt og fjerne og legge driverne på nytt, men samme resulat, skjermen er nesten ubrukelig til film. Prøvde også windows update uten at det hjalp, sist gang brukte jeg HDMI skjerm. Har noen råd eller er det skjermen som er defekt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har du koblet til skjermen med en Dual-Link DVI-kabel (kabelen som følger med er en slik), i et Dual-Link DVI output (Nederste outputet på Radeon-kort er singel-link)? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Brukte kabelen som fulgte med ja, men det kan være kabelen er defekt. Ikke enkelt å vite. Regner med nvidia GTX 570 støtter 120 hz på begge portene, prøvde begge men blir samme på begge. Endret 15. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ser ikke noen som vet noe her, så da må jeg nok anta skjermen er defekt. Kan jo sjekke med nettbutikken ellers får jeg bare returnere denne skjermen i håp om den er defekt. Prøvde en mac maskin med HD 6870 og det er samme resultat også der, så da må jeg være veldig uheldig hvis det blir dårlig på 2 maskiner, så enten må det være skjermkortene som ikke klarer over 60 hz ellers er det skjermen/skjermkortkabelen som er dårlig. Prøvde en annet DVI kabel der ble bilde uskarp en dårlig. Så jeg tror skjermen er problemet. Endret 15. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå