Dassen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det er den tiden av året. Semesteret er over og mange av oss har hatt eksamen / tentamen på ungdomskolen, videregående eller universitet / høyskole. Her kan du legge ut dine gledesutbrudd over at eksamen er over eller (overaskende) gode resultater! Jeg er MEGAhappy etter jeg fikk tilbake en B på eldre verdenshistorie fra Universitetet i dag! Strøk i fjor da temaet var Romerriket og da det var samme oppgavetema i år (mao. det jeg hadde lest minst på før eksamen) trodde jeg F ville prege oppgaven min i år og. Følte oppgaven var dritt og ble megadeprimert etter eksamen var slutt, men så fikk jeg altså en B! Uhyre deilig! Endret 15. desember 2011 av Dassen 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg går på vg3, så jeg har bare tentamener før jul. Men jeg er veldig fornøyd med 6 på tysktentamen. Det var læreren også, så hun tok med sjokoladekake til meg dagen etter jeg fikk resultatet. Hun har angivelig aldri gitt 6 i tysk før. Jeg fikk 4 i matte R2, noe jeg ikke er helt fornøyd med da jeg vanligvis får 5. I norsk fikk jeg 4+ på muntlig særemne, ikke helt fornøyd. 5 i bokmål, fornøyd. 4/3 i nynorsk, misfornøyd. På tirsdag skal jeg ha tentamen i fysikk 2. Da går jeg for 5. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Grattis med flotte resultater og lykke til med den siste Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ah, sorry, var så oppglødd at jeg lagde en egen tråd. Fikk A på eksamen i psykologi på første forsøk! Jeg var dritnervøs da jeg tok den, for jeg visste at jeg måtte få toppkarakter, og oppgavene klaffet sånn passe bra for meg, men jeg naila dem tydeligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå