JVD Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg får denne feilmelding hver gang jeg starter pc... "AtiSServ failed to provide requierd interfaces" Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Avinnstaler drivere og legg inn de nyeste. Hjelper dette? Lenke til kommentar
JVD Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 jeg har prøvd det men det hjelper lite.... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 men har du bare kjørt uninstall fra add/remove oppleget? for det blir liggende litt filer og litt rester i registeret! her er en oppskrift noen andre på forumet har kommet med som er veldig bra 1. 'Add/remove programs' så fjerner du først 'Control Panel' også drivern i seg selv. Ikke restarte maskina. 2. kjøre 'regedit', bla deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlVideo og slett alle keys og folders under 'Video'. (Under WinXP ivaffal, kan ikke garantere andre OS, men let rundt der fordet, være forsiktige små barn! ). 3. Pell deg til root:WINDOWSinf og slett alle filer som starter med ati.... (fra 'atiintaa' -> 'atividin.PNF' hos meg) (Kan hoppe over denne, men da vil dere ikke få en 100% clean install). 4. Restarte (Weee...). 5. Bladibla, logg inn og slikt seff... 6. Nå så venter dere til den derre wizarden som er så genial å detekter "ny" hardware spørr dere etter drivere, trøkk på cancel til alt loades som "vanlig". 7. Trøkk inn den nye drivern. 8. Restart. 9. Trøkk inn den nye 'Control Panel'. 10. Restart. da har du fått en ren installasjon og jeg tror kanskje det vil hjelpe lykke til i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå