Harald Gjerholm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 TEIDE NASJONALPARK Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nedenfor Teide ligger det en høyslette som har en høyde over havet på ca. 2000m. Det ble bare mulig med en kort stopp da damene i baksetet var utålmodig. 12C der oppe. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Drømmelanskap for fotoentusiasten. Du får ta bilen alene neste gang for her er det mange muligheter ser jeg. Liker V1 godt. God komp, vakkert lys og fine kontraster. Ville kuttet 2-3cm i toppen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Litt av et landskap, jeg liker også v1 best. Artig med folkene!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Veldig bra i vanskelige lysforhold.Flott landskap etter min mening;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og planeten heter? kjempeflott sted og fint foreviget. Her hadde jeg gått amok med HDR fotografering. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Eit vakkert og annarleis landskap som du formidlar på ein god måte. Likar dette godt! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fint bilde men mangler ett fokuspkt. Tok litt tid før jeg fant menneskene her Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Et utrolig spennende sted, skal dit igjen selv, sist jeg var der hadde jeg ingen foto interesse... Filmen "Plant of the apes" ble spilt inn i dette området (dagens fulstendige unyttige info...) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg