Gå til innhold

Pixmania svindel!


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg gikk innpå kelkoo.no for å sammenlikne priser på en ny samsung galaxy jeg tenkte å kjøpe. Der fant jeg ut at Pixmania hadde den billigste mobilen til kun 1700kr totalt. Så jeg bestilte varen, men 5 min senere oppdaget jeg at det var en mp4 spiller jeg hadde bestilt, selv om det stod mobiltelefon på kelkoo! Så jeg kjappet meg å sende epost. Dagen etterpå fikk jeg svar at det ikke var mulig å angre ettersom produktet allerede var sent!!!! Ble irritert av dette. De svarte videre at jeg måtte angre produktet når posten kom på døren med produktet. Da posten kom ba jeg dem sende produktet tilbake til Pixmania og de sa at det ikke var ett problem. Jeg gikk inn og sendte en epost til Pixmania der jeg skrev at jeg nå hadde angrett produktet. Fikk svar at de enda ikke klarte se det. Om kvelden ville jeg se hvor mp4 spilleren var i verden og til min store overraskelse fikk jeg se at produktet var motatt i LØRENSKOG i Norge... Jeg trodde først at det var der Pixmania hørte til og spurte dem akkurat om dette. Fikk svar tilbake: "Du kontaktet oss tidligere og sa at du har nektet pakken med sporingsnummeret 1Z10RY800406616453. Jeg kan informere deg at på sporingen kan jeg se at pakken er mottatt. Derfor er det ikke mulig å be om tilbakebetaling."

 

Nå ble jeg fullstendig forbanna!! Så da betyr det altså at noen andre har motatt pakken og jeg har betalt 1700kr for at denne personen skal få pakken gratis!? DETTE ER SVINDEL!!! ALDRI BESTILL NOE FRA PIXMANIA, VET IHVERTFALL AT JEG ALDRI SKAL DET!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstår det, så er det returnert til UPS, som er fraktselskapet som skal frakte det tilbake til Pixmania i Frankrike.

 

Jeg er ingen stor fan av Pixmania selv, men jeg kan ikke se at Pixmania har gjort noen feil i denne saken. Når de har sendt pakken, så er det naturlig at du først må motta den og sende den i retur. De kan ikke stoppe pakker som er under transport. Og det er heller ikke Pixmania sin feil om at det er slik at Posten har utlevert til feil person.

 

Men som sagt så virker det altså som det er utlevert til UPS for transport tilbake til Frankrike.

 

Og at Kelkoo misforstår, og lister MP4-spilleren som mobil, er heller ikke Pixmania sin skyld.

 

Du virker ikke som annet enn en meget hårsår og vanskelig kunde med den holdningen du utviser i innlegget ditt, så jeg kan forstå at Pixmania blir litt lite hjelpsomme tilbake.

Endret av Black Star
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det stort sett greit det du skriv Black Star, men Pixmania bør nå være klar over at produktet på ingen måte er mottatt av kunden. :)

Ja, men så regner jeg også med at pengene blir refundert når de faktisk mottar pakken hos Pixmania. Kunden kan ikke kreve at pengene blir refundert før dette.

 

Hva de kundebehandlerne som sitter nedi Frankrike kjenner til av Postens rutiner, vet jeg ikke. Men de kan ha misforstått eller uttalt seg på en måte som kan misforstås. Og hvis Markus uttaler seg på samme måte til Pixmania, som til oss, så kan jeg forstå at Pixmania misforstår eller blir litt satt ut av tonen, slik at de ikke får med seg de riktige fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...