NeEeO Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei, til nå spiller jeg ikke så bra i fifa 11. Finnes det noen guider eller tps på nett , hvordan man blir bedre? Har prøvd å søke litt, men fant ikke noe nyttig. Takk Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Finnes jo bøttevis med guider til frispark, straffer, finting og ballføring. Men det eneste som faktisk funker er å spille mye. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hei, til nå spiller jeg ikke så bra i fifa 11. Finnes det noen guider eller tps på nett , hvordan man blir bedre? Har prøvd å søke litt, men fant ikke noe nyttig. Takk Om du ikke har blitt bedre på ett spill på over ett år så kan du like gjerne spille noe annet. Var det litt for hardt? Men tenker siden Fifa 12 er kommet ut for en stund siden og du sliter på Fifa 11 liksom. Da skal du jammen få slite på Fifa 12. Men som sagt så finnes det mange MANGE Youtube videoer med ulike forsvarsteknikker, finter, taktikker osv osv. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Er ikke så hardt, sliter liksom veldig med forsvar. Også synes jeg det er vannskelig å spille liksom inne, motstander laget klarer å presse meg ut. Jeg leder gjerne, men plutselig skorer motstanderlaget. f.eks i begynnelsen vi jeg leder 2-0, er det alltid noe som gjør at det blir 2-2 . Når jeg spilte idag, lå jeg under med 2-0, plutselig ble det 2-2 Ble stolt. stillinga endte med 6-5. Jeg har rundt 400 online rangeringspoeng. Pleier egentlig aldri å spille manager mode, men online hele tida. Tror det er grunnen. Når jeg spiller managermode spiller jeg halvproff, starta med å spille manager mode for 3 dager siden. Ja, jeg har merket en utvikling, nå skjønner jeg mer hvordan jeg skal spille. Tror det var grunnen til at jeg spilte dårllig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja, skal du vite hvor god du er og skal du bli bedre må du nesten spille online. For Ai'en er veldig statisk i spillestilen. En kan nesten forutsi hva AI'en skal gjøre ved neste trekk. Så prøv deg litt på online Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Ehh.. tror du har missforstått litt lese innlegget mitt om igjen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ah leste at du ALDRI spilte online My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå