ch3650 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hvor lang tid tar det vanligvis å få reparert en mobil som blir sendt til nokia?? Klarte ikke finne feilen på det stedet den først ble sendt til... Håper på svar for nå er jeg lei av å vente!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det skal som regel ikke ta mer en 2 uker, men på grunn av fellesferien tror jeg ventetiden kanskje er litt lenger for øyeblikket, i alle fall på telefoner som må få deler tilsendt eller må bli sendt til et annet service-senter. Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvor lang tid tar det vanligvis å få reparert en mobil som blir sendt til nokia??Klarte ikke finne feilen på det stedet den først ble sendt til... Håper på svar for nå er jeg lei av å vente!! Det kan ta lenger enn to uker. Min har vært inne i 4 uker nå. Jeg har mast masse. En venn av meg hadde sin på reprasjon i 8 uker. For å si det sånn: du er ikke den første som har hatt problemer med mobilen. Han repratøren som reparetert min så det den mobilen han hadde hatt mest klager på Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 ok.... Har hatt min der to uker nå... Men er det ikke en lov som sier at hvis du ikke får den igjen på så lenge har du krav på ett nytt produkt?? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 mener du bare har rett på en "låne telefon" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå