complex4517 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei jeg har problemer med Cstrike hos meg. når jeg har spilt en halv time ca. så stopper den opp Noen som vet hva som er problemet? AMD xp 1600+ Aopen AK 77 plus A IBM dtla 30 gb Asus geforce 2 ti DELUXE APACHER 256 DDR ram Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har du overklokket PC-en, Det har skjedd hos meg når jeg har stilt Skjermkortet for høyt og det blir VELDIG varm. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Nei har ikke klokket skjermkortet men har klokket prosessoren littegrann bare 28 MHZ Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har du Radeon? I så fall ligger feilen i driveren din, de seneste driverne har en feil i og med at de kan gå inn i en "infinite loop" etter en halvtimes spill... Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 og fixen finner du på http://www.counter-strike.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå