Toppris Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Halloeniluken! 5 år siden sist jeg kjøpte ny PC, med hjelp fra forumet. Delene vi da kom fram til har jeg lagt i min signatur, eventuelt se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=651672 Jeg "forhåndsbestilte" StarWars: The Old Republic i går, og da jeg logget inn for å spille i dag måtte jeg ha alt på LOW settings. Dette var ikke så kos. Jeg er ikke oppdatert i data-verdenen, men fikk beskjed om å vente til Intel slapp ut sin i2500k som skulle komme i Oktober. Jeg trenger hjelp til å lage et oppsett med absolutt alt utenom eksterne deler som mus, tastatur, headset/høytalere og musematte Bruksområdet blir SWTOR-/WOW-type spill, med et budsjett på ikke mer enn 12.000 kroner. Skader absolutt ikke å gå under, dersom dere tror det blir overkill for SWTOR. Jeg trenger W7 OEM og kabinett inkludert i prisen. Jeg tenker en 120G SSD harddisk får holde. De jeg kjøper hos må også sette sammen PCen for garantiens skyld Setter pris på all hjelp! Endret 15. desember 2011 av Toppris Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 På tide med en aldri så liten bump! Hadde satt virkelig stor pris på om noen kunne gi meg en hånd Vet hvor mye det er å tjene på å bygge selv, men jeg står uten kunnskapen. Vil gjerne få bestilt i dag, så jeg får den før nyåret Lenke til kommentar
xeye Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Trur det vil være bedre før din del å bygge sjøl. Om du bestille en custom pc så vill du mest sansynlig ikkje å få den før en gang ut i januar. I bunn å grund så treng du ikkje noe kunnskap når det kommer til å sette op en ny rig. Setta samme min første pc i begynnelsen av november i år. Æ hadde inga kunnskap når æ byggde min, brukte vente tiden fra bestilling til tingan kom på å finne info. Det er flere youtube filmer som vise step by step hvordan du setter allt sammen å hvordan du instalerer os. For 2 år siden så bestillte æ en komplett pc i slutten av november eller begynnelsen av december. Å fikk den ikkje for mitt ut i januar. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har venner som kan bygge PC, men jeg tenkte det er sykt nedsig å få en ny PC, men den er ikke klar til bruk for du må sette sammen puslespillet først Så jeg kan jo forsåvidt fikse byggingen selv, men jeg trenger fremdeles en liste over kompatible deler som vil være gode for meg og mitt forbruk Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Vet ikke om du behøver ny skjerm eller ikke. Siden du har klart deg forholdsvis ok med den maskin du har i dag, så regner jeg ikke med du kjører en 30" med 2560x1600 oppløsning. Uansett. Har satt opp et forslag fra dustinhome.no. Kan være et bra utgangspunkt: Edit: SATA brenner behøver du jo ikke, men jaja... Endret 15. desember 2011 av fflex Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Uansett. Har satt opp et forslag fra dustinhome.no. Kan være et bra utgangspunkt: Tusen takk, fflex! Jeg brukte ditt utgangspunkt men gjorde noen få endringer: - Skjermkort: Asus GeForce GTX 580 - Harddisk: Kingston HyperX SSD - RAM: 16GB i stedet for 8GB - CD-rom (Ikke på lager) - Annet kabinett Uploaded with ImageShack.us Kom ved et uhell å bestille Battlefield 3 (kampanjetilbud sammen med skjermkortet), men det kostet meg bare 100,- så det kan jeg leve med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå