Bigelk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei. Jeg prøver og få til en loop, men den henger seg. pluss at den ikke velger hele rangen Do Range("C5:U5").Select Selection.NumberFormat = ";;;" ActiveCell.Offset(2, 0).Select Loop Until ActiveCell Is Empty Regner med at jeg må gjøre en forandring på range hvertall. har prøvd litt forskjellig men får den ikke til og fungere. Noen som har en god løsning? Hilsen Torbjørn Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har null snøring, men hva med: Loop Until IsEmpty(ActiveCell) = True Eller blir det akkurat det samme? Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Hei. takk for svar men det vil ikke fungere fordi den har fått en fast range og forholde seg til. så for hver gang loopen går vil den hoppe tilbake til range c5:u5 så hoppe 2 celler ned om igjen og om igjen istedenfor og loope igjennom hele arket. ser for meg noe sånt som activecell.formular1c1 = "=selection.numberformat = ";;;" (r5c3, r5c21)" Men det fungerer ikke. hilsen Torbjørn Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 *poof* ... og der mistet du meg Kjenner nå at det er over 20 år siden jeg holdt på med Pascal og litt C++ (før Windows kom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå