Thomas N/A Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Etter mange år som Mac-bruker, så er jeg nå på jakt etter en ny bærbar PC. Jobber i et relativt strikt Windows-miljø og har til dags dato brukt Windows virtuelt (VMware). Innser at jeg kanskje burde skaffet meg en Windows-maskin denne gangen - men trenger litt tips til hvilken. Alternativet mitt er forresten MacBook Pro 15'' med største prosessor og matt høyoppløsning skjerm. RAM og SSD har jeg liggende her. Mine krav: - Støtte for minst 8 GB RAM. - Quad Core prosessor. - Høy oppløsning (minst 1600x900). - Bærbar med tanke på vekt/størrelse (helst mindre enn 15.6''). - SATA 6-grensesnitt. - God byggkvalitet/holdbarhet. - God batteritid (minimum 6 timer med aktiv bruk), - Helst USB 3 Noen som har tips/erfaring til noe slikt? Pris er ikke så viktig. Endret 15. desember 2011 av Thomas N/A Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 4 kjerners cpu i en maskin under 15"?? Lykke til med å finne det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Alienware M14x HP Envy 14" 2090 Du får ikke en mac med mindre skjerm enn 15" med firekjerner heller forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå