Gå til innhold

Mekaniker på free basis ønskes!

guyChed

Anbefalte innlegg

Har en god venninne som er litt bilfrelst, og hun vil ha seg en Mazda/Toyota/VW med muligheter for spoilers... og helst med et visst antall hester. Tingen er da at budsjettet stopper ved 115 000, så hun må tilsvarende ned i årsmodeller, hvilket jo gjør bilen mer utsatt for svakheter, reparasjoner etc - slikt som blir dyrt i lengden! Hun studerer, så tjener jo ikke så jævla bra...

Derfor tenkte jeg å surprise henne til jul, og vil forhøre meg her inne om noen av dere bilentusiaster som har en viss mekanisk innsikt, som helst er bilmekaniker enten hobbymessig eller profesjonelt, kunne tenke dere å slå til litt her? Det er en god investering. Jeg vil da gi henne en mannlig bilmekaniker som kan stå til ubetinget disposisjon for henne når det gjelder reparasjoner som kommer på bilen i en del år frem i tid, så langt kontrakten binder seg. Hun må da selvsagt kjøpe inn deler og lignende selv - men utførelsen vil jo bli betraktelig billigere med en innleid personlig mekaniker fremfor et verksted. Som "lønn" får da vedkommende som tar oppdraget ubegrenset sosialt samvær med henne i timene mekkingen finner sted, samt at han står fritt til å prøve seg på henne dersom han ønsker det. Dama er strøken som en Skyline GTR, og er ikke så utrolig vond å be, heller... Dette må da sees an, men kan regnes med som en naturlig del av "lønnen"! :) Samt inklderes et visst antall kjøreturer - i bilmessig betydning.

Nå vet jeg dessverre ikke hvor stort spekter dette forumet har av kvalifiserte bilmenn, men er dere her, så legg inn et svar! Påmelding må dessuten skje innen senest 21.12, kontrakt underskrives 23., og jeg tar inn alle som melder seg til vurdering. Kan gjerne ha skiftordning også, slik at 2 av mine eventuelle oppdragstakere deler på jobben!

Supert om dere kan hjelpe med dette :D

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...