Heidi Knutsen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Markjordbær i hagen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg har ønske om å lære macro fotografering, har gjort et lite forsøk her, med ei ny linse(som jeg ikke vet hva heter) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ikke dårlig dette. God fokus på bæret lengst til venstre. Fint sommerlig bilde. Det blir litt rotete bakgrunn og noen nesten utbrendte områder her og der. Makro er vanskelig, tro meg : Har mange tusen bilder som har gått rett i søpla... Morsomt, utfordrende men slett ikke umulig. God start! 1 Lenke til kommentar
Heidi Knutsen Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Takk, ser hva du mener, har ikke brukt stativ så det kommer jeg til å gjøre neste gang. Markjordbær skulle nå bildet hete, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg