AloBeger Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har ikke sett en av disse trådene her noen gang, så jeg bestemte meg for å starte en. Er du en gitarist som leter etter ett band, eller ett band som leter etter en vokalist? Her kan du søke om både band og medlemmer! Alt du/dere trenger å gjøre er å fylle ut en av disse skjemaene slik at andre kan oppdage deg/dere! Artist søker band: Navn: Alder: Bosted: Rolle i band?: Utstyr du eier: Sjanger du helst ønsker å spille: Når har du tid til å øve?: Fortell litt om deg selv: Kontaktinfo: Band søker artister: Band navn: Gjennomsnitt alder: Holder til: Hva som søkes: Sjanger som spilles: Hva covres(om coverband): Hva trenger artisten å ha med?: Hva forventes av artisten?: Litt om dere som allerede er i bandet: Kontaktinfo: Ta helst kontakt via kontaktinformasjonen og ikke i tråden, og skriv at artist eller band er funnet slik at man ikke blir kontaktet etter man er ferdig. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette er en veldig fin guide Alobeger, så denne fortjener å bli bumpet Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Tusen takk, Ownbeef! :DD Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Prøver meg jeg Band søker artister: Band navn: Greasy Hearts Gjennomsnitt alder: 20 år Holder til: Rælingen/Lillestrøm Hva som søkes: Trommis Sjanger som spilles: Blues, rock, noe funk Hva covres(om coverband): Noen bluesslagere Hva trenger artisten å ha med?: Seg selv Hva forventes av artisten?: Ha nok tid og interesse. Litt om dere som allerede er i bandet: 4 gutter på 20 år som har spilt sammen i ca to år. Spiller endel på private arrangementer og på ungdomshus i området. Også noe på puber. Kontaktinfo: Send PM eller se facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå