Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

klage på nett/ oppgradering av linje.


Anbefalte innlegg

hei.

jeg lurer på hvordan det er med klaging på nett, vi får mye lavere hastighet en vi betaler for(kommer med tall senere), kan vi klage på dette, og da få avslag på pris eller noe?

 

og hvordan kan jeg få nettlevrandør(telenor) yil og oppgradere systemet?

 

skjekka ut hva telenor kan levere - hjemme, kan ikke levere på denne adresse(hm, vi har jo nett?)

naboen nedafor oss- kan levere brevbånd 2 og 5

noboen ovenfor oss- kan levere brevbånd 2

 

2 - 2 mbit/s ned 0,4 opp

5 - 3 ned og 0,4 ned

(og folk klager på 20-30????)

Endret av mr-hockey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heidu! Du bør sjekke med test.telenor.net, tptest.se, speedtest.net eller de beste testene fra measurementlab.net. Men test.telenor.net er en server som ligger Telenor sitt nett som gir akkurat det linjen din klarer og pushe på hastigheten din. Men bruk kabel og ring Telenor og klag som bare det hvis du får feil hastighet. Jeg hadde 2 Mbps i nedlastningshastighet og i opplastningshastighet 0.3. Men jeg fikk bare 0.34 Mbps i nedlasningshastighet og 0.23 Mbps i opplastningshastighet på grunn av overbelastet sentral. Jeg klagde mange ganger og sa at dette var for dårlig til å leve i 2011. Jeg spurte om de kunne trekke fra fakturaen sånn at jeg slapp å betale fakturaen i 3 måneder. De sa da at det var en feil i sentralen og vil fikse det. De brukte hele 11 måneder på å fikse problemet her i Oslo. Naboene klagde mye, det gjorde jeg også og til slutt kunne vi få hastigheter fra 2 Mbps til Telenor sitt superbredbånd 40/10. Men hvis du ikke får riktig hastighet på de andre netthastighettestene så er det routingen som slår ut :/

 

Ikke bruk bredbåndstest, det er bare noe shit!

Endret av TechGuardian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...