Odesseiron Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Move-spillet Sorcery har fått en mer voksen stil og slippvindu. Les hele saken Endret 15. desember 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
angelonz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er meget bra at de har gjort spillet til en mer moden utgave slik at det vil passe de litt mer eldre aldersgruppene også. Men jeg er fremdeles litt skeptisk på hvordan selve Move håndteringen av magi vil bli. Kan virke som om det blir litt klumsete kanskje. Nå skal jo ikke jeg ta for mye formeninger før det kommer mer informasjon om spillet enn som så. Takk for en bra skrevet artikkel Lasse Lervik. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dette ser utvilsomt spennende ut. Jeg bare håper de får til kontrollene. 1 Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Bra at spelet framleis skal ut, men dei kunne vel ha oppdatert om dette litt tidlegare? Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 minner om harry potter ser dritt ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ser spennende ut. Sorcery er kanskje spillet som får meg til å kjøpe Move. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 "I put on my robe and wizard hat..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå