deaktivert443556 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Salgsstart for billetter til denne konserten var kl 09.00 i dag, men på billettservice.no står det at det er ingen billetter tilgjengelig. Betyr dette at konserten er utsolgt, eller er det bare noe som ikke stemmer helt? Jeg kan ikke helt se for meg at Pearl Jam er et band som er så attraktivt at billettene forsvinner på et blunk. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 I følge forsiden til Billettservice er den utsolgt ja, dessverre. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Hmm, det står ingenting om det på forsiden hos meg. Selv om jeg klikker meg inn på 'Musikk' så nevnes det ikke. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nei, ser ut som den forsvant fra flash-saken på forsiden. Uansett så står det i alle fall her: http://www.billettservice.no/search.php?tm_link=tm_header_search&language=no&keyword=pearl+jam Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Der står det bare "Ingen billetter tilgjengelig". Det hadde vært mer naturlig om det stod "Utsolgt", slik som det for øvrig gjør litt lengre ned på siden ved Forum Copenhagen. Lenke til kommentar
process Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Salgsstart for billetter til denne konserten var kl 09.00 i dag, men på billettservice.no står det at det er ingen billetter tilgjengelig. Betyr dette at konserten er utsolgt, eller er det bare noe som ikke stemmer helt? Jeg kan ikke helt se for meg at Pearl Jam er et band som er så attraktivt at billettene forsvinner på et blunk. Tror det ble utsolgt på under en halvtime, så da ser du for deg feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan ikke helt se for meg at Pearl Jam er et band som er så attraktivt at billettene forsvinner på et blunk. Det kan jo ha en smule å si at det er 12 år siden de sist var i Norge. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg kan ikke helt se for meg at Pearl Jam er et band som er så attraktivt at billettene forsvinner på et blunk. Det kan jo ha en smule å si at det er 12 år siden de sist var i Norge. Du kan ikke se for deg at et band som har rykte samt fått en haug utmerkesler for å være et av dagens beste Rock band live bli utsolt raskt ... ok Konserter var forøvrig Utorlig! bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå