StianGran Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har tenkt å kjøpe meg laptop og jeg kom over Fujitsu Siemens Amilo D8830. Det virket som en veldig grei og passe kraftig laptop, eneste var at jeg vil legge til Crucial 256Mb RAM Det jeg da lurer på er om det er noen som har noen meninger om det er ett godt kjøp, eventuelt andre laptop'er som gir meg mer for pengene?? På forhånd takk for alle svar :smile: Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Da ville jeg hellr gått for en dell 500m. Blant annet fordi denne har den nye intel pentium m prosessoren. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Da ville jeg hellr gått for en dell 500m. Blant annet fordi denne har den nye intel pentium m prosessoren. Okey for det første 1,3Ghz CPU blir rett og slett for lite..... 20Gb hardisk er alt for lite og det koster jo 1600,- mer for 60Gb, litt liten skjerm men okey. Jeg har ikke noe brukt for trådløst nettverkskort som følger med, og til slutt ser jeg ikke noe info om hva slags grafikk kort som følger med?? Hvordan kan egentlig dell.no klare å få til at det skal koste 4200,- mer for 1,7Ghz enn for 1,3Ghz som er standard på den laptopen Lenke til kommentar
Conchilia Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 husk at centrino-baserte pc'er har et mye mer holdbart batteri, er lettere, og yter mer. En 1,6 GHz prosessor yter omtrent som en vanlig på 2,2 GHz-prosessor. om grafikkort står følgende på Dells sider: Videotype: Intel UMA integrert grafikkort Videokontroller: Intel 855GM integrert brikkesett Videominne: 32 MB hvis systemet inneholder mindre enn 256 MB SDRAM / 64 MB hvis systemet inneholder over 256 MB SDRAM du kan jo også lese dette: http://www.dinside.no/php/art.php?id=88539&=katnav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå