Odesseiron Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Obisidian forklarer kampsystemet i South Park-spillet, og den nye jødeklassen. Les hele saken Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Æsj, turbasert. 1 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Haha må si jeg gleder meg=) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 "- .... men du MÅ derimot ha en SVÆRT høy terskel for hva du aksepterer av spillødeleggende bugs for å nyte det". Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 2D og turbasert er det eneste som virker interessant med dette spillet, dessverre. At det er utviklet av Obsidian gjør at det er et ørlite håp om at det ikke er utviklet for dagens gamere, men kommentarene de har kommet med tyder på at det ikke er rare håpet. 1 Lenke til kommentar
Roshi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Æsj, turbasert. Skal ikke le av turbaserte spill. Final fantasy, 7'eren spesielt, er et av tidenes spill spør du meg! Men ikke misforstå meg å tro at jeg sammenligner dette med final fantasy, bare sier det ^^ Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jødeklasse...xD Det er det bare et South park spill som kan finne på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dette spillet må jeg ha! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Æsj, turbasert. Skal ikke le av turbaserte spill. Final fantasy, 7'eren spesielt, er et av tidenes spill spør du meg! Men ikke misforstå meg å tro at jeg sammenligner dette med final fantasy, bare sier det ^^ Har generelt ikke noe imot turbaserte spill, hadde bare håpet på et episk action-RPG spill i South Park universet. Da kunne jeg dødd lykkelig! Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan nok bli et gøy spill dette, men stygt redd for at det blir for mange bugs. Heldigvis ikke det vanskeligste de skal programmere her nå, så blir nok helst litt mindre bugs enn det de vanligvis klarer å lage. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 "Selve kampene loves et barnslig tilsnitt" Neeeeeeeext. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hva, klager du på barnslighet i south park? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå