javanuben Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei! I BIOS står "Memory Frequency (Mhz)" satt til "Auto", og under står det "1333". Jeg har følgende HW: Hovedkort RAM Burde det ikke da bli satt til 1600 med auto? Evt. hvorfor ikke? Og er det trygt å "tvinge" den til å bruke 1600? Hva kan evt. gå galt? Mange dumme spørsmål her kanskje, men har ikke særlig mye kunnskap om slikt, så synes det er best å spørre før jeg gjør noe drastisk Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 De følger klokken på hovedkortet ditt, sett multi på ram opp bare. Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Det er altså trygt da? Vil jeg merke forbedringer i ytelse? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Benchmark Ja, Folding@home Ja Spill, video, surfing ? Ingenting. Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå