JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Vet ikke helt hvor jeg skal putte denne tråden, men jeg har et engelsk tastetur uten æ,ø og å. Er det mulig å binde æ,ø og å til knapper jeg ikke bruker? Og hvordan? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 dette kan du stille inn i windows. Jeg sitter med engelsk tastatur og har ø der hvor de har :, æ hvor de har' og å hvor de har [ Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Takker Hva gjør du får å gjøre det da? Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 dette er hardkodet i standard tastatur, så hvis du velger norsk tastatur i windows, linux eller Mac, så vil æøå være de samme fysiske tastene på ett tastatur med engelsk layout som på ett med norsk layout. du kan derfor egentlig bare klister lapper med æøå på de rette tastene og bruke det som ett norsk... eventuelt så kan du hvis du ønsker å beholde engelsk tastatur i windows, gå in på "tegnkart" og sette tastekombinasjoner for æøå... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Ok takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå