Gå til innhold

BK: Skru Jårk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for hyggelige tilbakemeldinger!

Bildet er blitt "heftig" manipulert i PS - naturligvis - og består av 2 lag - skruer og himmel.

I tillegg har jeg benyttet filter - både på høyre side og i underkant - så berge85 - du har rett her!

Bildet stakk av med førstepremie i en lokal konkurranse.

Juryen hadde 2 kommentarer: man var usikker på om uskarpheten (korningen) bidro positivt.

De var dessuten skeptiske til de innlagte "vinduen".

Alt i alt har jeg hatt mye morro med bildet og er vel stort sett fornøyd med resultatet ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det fine med bildekritikken er at det har lov til å ha forskjellig oppfatning av bildene som presenteres. Det bidrar til å skape diskusjon og grobunn for utvikling.

 

Derfor setter jeg stor pris på alle kommentarer og ønsker alle synspunkter velkomne.

Som man ser er SKRU JÅRK et bilde som skaper slik debatt - og jeg er veldig fornøyd - både med kommentarene, spørsmålene og med bildet.

 

Når det gjelder "skruen nederst i bildet" er jeg litt usikker på hvilken berge85 mener. Er det den ene som ståer litt i bakgrunnen med innlagte vinduer - så er nok resultatet med kantlyset litt tilfeldig og ikke en bevisst lyssetting fra min side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...