Reugen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skru Jårk Bildet er fjernet. Beskrivelse: En lek med skruer og Photoshop... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Artig og kreativt. Me like Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Synes også dette ble veldig kreativt.Fremtidens skyskrapere? Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Utrolig bra go kreativt påfunn du had gjort her.Det skjer noe nede i bildet, midt i mellom skruene som jeg ikke klarer å identifisere. hva er det? Har du lagt filter på bildet eller er det så kornete? Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Bildet er blitt "heftig" manipulert i PS - naturligvis - og består av 2 lag - skruer og himmel. I tillegg har jeg benyttet filter - både på høyre side og i underkant - så berge85 - du har rett her! Bildet stakk av med førstepremie i en lokal konkurranse. Juryen hadde 2 kommentarer: man var usikker på om uskarpheten (korningen) bidro positivt. De var dessuten skeptiske til de innlagte "vinduen". Alt i alt har jeg hatt mye morro med bildet og er vel stort sett fornøyd med resultatet ? 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 He he....meget fantasifullt og artig Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sjov og spændende ide. Kompositionen virker ubalanceret i mine øjne.Uskarpheden og vinduet tilfører ikke noget positivt. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Setter pris på kommentarene og takker for det. Lenke til kommentar
berge85 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Bilde kler å være kornete. Lyset fungerer også veldig flott. Bare lurte på hva som er nederst i bilde. Er det en skrus osm kun har fått lys på kantene? Kreativt og bra utført dette her Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Noe av det fine med bildekritikken er at det har lov til å ha forskjellig oppfatning av bildene som presenteres. Det bidrar til å skape diskusjon og grobunn for utvikling. Derfor setter jeg stor pris på alle kommentarer og ønsker alle synspunkter velkomne. Som man ser er SKRU JÅRK et bilde som skaper slik debatt - og jeg er veldig fornøyd - både med kommentarene, spørsmålene og med bildet. Når det gjelder "skruen nederst i bildet" er jeg litt usikker på hvilken berge85 mener. Er det den ene som ståer litt i bakgrunnen med innlagte vinduer - så er nok resultatet med kantlyset litt tilfeldig og ikke en bevisst lyssetting fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg