JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei! Jeg ser etter en PC som ikke går over 12k. Mine krav er at den må klare Bf3 på ultra, men hvis jeg sparer mye penger har jeg ikke noe imot å spille bf3 på high, vil også gjerne ha vannkjling. Har sett litt rundt på komplett, men jeg har ikke allverden forståelse på PC specs. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10502 Tenkte på denne, kan den spille bf3 på max? Og burde jeg bytte i5 prosessoren til i7? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hei! Jeg ser etter en PC som ikke går over 12k. Mine krav er at den må klare Bf3 på ultra, men hvis jeg sparer mye penger har jeg ikke noe imot å spille bf3 på high, vil også gjerne ha vannkjling. Har sett litt rundt på komplett, men jeg har ikke allverden forståelse på PC specs. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10502 Tenkte på denne, kan den spille bf3 på max? Og burde jeg bytte i5 prosessoren til i7? Av det jeg har hørt er det smartest å gå for i5 2500k, vis du bare skal bruke den til gaming. Når det gjelder Ram, ville jeg gått for Corsair Vengaence 8 GB. Skjermkort skal jeg ikke si så mye om annet en at mitt 560Ti kjører det på Ultra. NB: Du har ikke valgt Mus, tastatur, skjerm. Det kan kjapt bli mye.. Edit: Gå gjerne får i7.. men mange syntes det er smartest med i5 vis du ikke skal drive med heftig videoredigering/rendring osv. ihverfall det jeg har hørt. ( Rett meg gjerne pros ) Endret 15. desember 2011 av Awezome Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har alt det fra før av, trenger bare en PC Og jeg lager ikke noen videoer, så det bryr jeg meg fint lite om. Er det noen grafikk kort i konfigurasjonen som er lik eller bedre enn ditt 560Ti? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har alt det fra før av, trenger bare en PC Og jeg lager ikke noen videoer, så det bryr jeg meg fint lite om. Er det noen grafikk kort i konfigurasjonen som er lik eller bedre enn ditt 560Ti? i konfigurasjonen er det GTX 570, GTX 580, GTX 590, HD 6970. kan jo ramse et opp slik: GTX 570 er litt over 10% bedre enn GTX 560 Ti GTX 580 er litt under 10% bedre enn GTX 570 HD 6970 er midt mellom GTX 570 og GTX 580 GTX 590 er teknisk sett 2 stk GTX 580 nedklokket kraftig gir en ytelse på ca 50-60% mer enn GTX 580, i tillegg til problemer med varme, støy og drivere you choose Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Takker Hvilken vann kjøling er å annbefale? Endret 15. desember 2011 av JayMK93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå