vifteovn Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Lurer bare på en liten ting, jeg har tenk å bruke 2 hydro pumper i mitt system ikke spør hvorfor det er en overaskelse (med bilder) Og jeg lurte på om det blir noe problem og ha 2 han-hun kontakter før de går inn i strømforsyningen? Det burde vel fungere, men best og spør før det sier poff. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Skal du kjøpe en han-hun kontakt da eller? Eller skal du kjøpe pumpe/tank på 3Dfxcool? Hvis du gjør det så vil jeg bare si deg at 1000kr for den pumpa og tanken er ikke verdt det. Pumpa koster 195kr og en tank koster rundt 300kr på microplex. Lenke til kommentar
daho Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Lurer bare på en liten ting, jeg har tenk å bruke 2 hydro pumper i mitt system ikke spør hvorfor det er en overaskelse (med bilder) Og jeg lurte på om det blir noe problem og ha 2 han-hun kontakter før de går inn i strømforsyningen? Det burde vel fungere, men best og spør før det sier poff. Du kan enten la de gå inn i strømforskyninga eller du kan bruke 2 eller 3 strøm kabler. En til psu og en til hver av pumpene. Du kan også klippe over kablen og montere en strømkontakt isteden så du kan koble den rett i kontakta. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Lurer bare på en liten ting, jeg har tenk å bruke 2 hydro pumper i mitt system ikke spør hvorfor det er en overaskelse (med bilder) Og jeg lurte på om det blir noe problem og ha 2 han-hun kontakter før de går inn i strømforsyningen? Det burde vel fungere, men best og spør før det sier poff. Snakker vi laksetrapp...? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Jeg fikk pumpa og tanken gratis så ikke tenk på det Hm vet ikke helt hvordan jeg skal tolke svarene her siden jeg ikke helt vet om jeg formulerte spm rett. Men waterchill-pumpa kommer jo med et slikt start/rele sett, det blir plugget i strømforsninga før strømkabelen, men siden jeg nå får 2 startsett ergo 2 han/hun ting lurer jeg på om det funker Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 A, skjønner. Joda, det skulle gå helt fint. Hvis du ser nøye på kontakten, så burde det stå hvor mye den er ratet for. Bruker og være 10-16 amp, og det holder i søkk og kav. Men er du usikker kan du jo bare legge hånda på de å kjenne om de blir lunket/varme. Ulempen er jo at disse to "adapterene" stikker ganske langt ut der bak, og har lettere for å ramle fra hverandre. Men surr litt elektrotape rundt de, så er du sikker på at de er helt i sammen. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Ja, det var det jeg var litt bekymret for jeg også. Pluss at det ikke ser helt estetisk ut En liten ting til, hvor for jeg tak i slike griller som aqua-computer bruker? Jeg trenger en 120mm "strek"-grill og ikke en slik døll rund en. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 En liten ting til, hvor for jeg tak i slike griller som aqua-computer bruker? Jeg trenger en 120mm "strek"-grill og ikke en slik døll rund en. en slik du tenkte på?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC32021 Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Jepp Og jeg har ikke tenkt og bestille den fra microplex Tjente ikke så mye i sommerferien. Vet du om de selger den andre plasser? I stavangerområdet er greit nok. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ja, det var det jeg var litt bekymret for jeg også. Pluss at det ikke ser helt estetisk ut Men da har jeg et annet forslag til deg. Hvis du kan åpne kontrollboksen, se hvordan nettledningen er festet. Hvis den bare er skrudd fast, får du helt sikkert plass til ledningen fra den andre kontrollboksen i samme klemme. Da kan du jo bare kutte av den ene adapteren. Du kan også sette en "sukkerbit" på en av ledningene. Tvinn tvinn de i sammen fra hver kontrollboks, og stapp de i sukkerbiten å skru til. Isoler rundt med litt tape eller krympestrømpe. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Tja, vet ikke om jeg tør Får se hvor godt det funker på den enkle måten. Viss ikke så klarer jeg vel det kunstverket og stappe 2 ledninger i 1 hull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå