trespiser Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skal det ikke det eller er det jeg som er trøtt eller går klokka feil? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 http://bit.ly/sdaRkY Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 21. desember begynner snuoperasjonen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Mørkt klokken 2-3 på dagen gjør meg gretten , veldig gretten. legen anbefalte jeg flyttet til et varmere og fuktigere strøk av verden 1 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Finnes jo endel som bruker slike lyslamper som de sitter en stund foran hver dag. Men det har vel sikekrt vært nevnt/tenkt på. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg blir mer gretten av lys, så jeg setter pris på denne tiden. Nå står jeg heller ikke opp før utpå formiddagenn for tiden, slik at jeg går glipp av alt dagslys. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Kan vel bli ferdig med juleferien før det skal bli lysere eller? Kjøp lyslampe og vekkeklokke med lys hvis du trenger mer lys på denne tiden. Solarium et par ganger i uka er også kjekt. D vitamintilskudd er også å anbefale. Endret 16. desember 2011 av LNF Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Mørkt klokken 2-3 på dagen gjør meg gretten , veldig gretten. legen anbefalte jeg flyttet til et varmere og fuktigere strøk av verden Samme her. Jeg blir særdeles deprimert, og kan finne på å sove i 14 timer. Blir totalt utmattet og jeg orker ingenting. Sommer, I need you. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vinter i Nord-Norge er noe massivt drit. Håper jeg skal tilbringe så få av de som mulig her i fremtiden. Paradoksalt nok så får det dagene til å virke lange, når det har vært mørkt ute i 6 timer så er det jo kjekt å begynne å tenke på å ta kvelden, men så er ikke klokka mer enn 7-8 på kvelden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Elsker når det blir mørkt så fort! Da er det så mye råere å være ute! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det aller beste i disse mørketidene er å ta solarium! Du vil føle deg mye bedre. Skikkelig fresht og oppkvikkende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå