V. Haugen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Neste år droppes Ericsson fra merkenavnet. Da får vi se mobiler som "Nyphon". Slik blir den første Sony Xperia-mobilen Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Uten ICS? God start Sony 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Uten ICS? God start Sony Enig. Likegreit å holde på den til de stapper ICS på den istedenfor å ødelegge "ryktet" til en telefon med et dårligere førsteinntrykk. Ikke at GB er dårlig, men ICS er bedre :] 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hurra! endelig er vi kvitt mobiltelefonenes Lada, Ericsson. 2 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sony kvitter seg med Ericsson, og burde benyttet anledningen til å lansere et virkelig RÅTT produkt for å skape litt blest rundt navnbyttet. I stedet så kjører de i de samme gamle sporene og lanserer noe som ser skikkelig døllt ut ut i fra det jeg ser og leser her så finner jeg ikke EN eneste grunn til at jeg skal velge denne telefonen fremfor konkurrentene sine. 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sony har i motsetning til Ericsson så og si aldri hatt en eneste innovasjon på mobilmarkedet, så de som tror at dette blir full fest og revolusjon når Sony tar over bør tenke seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg