tanx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hei! jeg skal på et diskusjonsmøte i morgen, hvor jeg bla skal diskutere et spørsmål: vet ikke om dette er helt riktig kanal å spørre gjennom. spørsmålet som skal diskuteres er bla. "hva tror du er menneskers største utfordring som leder?" noen som har noen tanker/idèer rundt et slikt punkt? har diskutert med mange allerede - men jeg er interessert i fler innfallsvinkler - så jeg stiller så belyst og reflektert som mulig. på forhånd takk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror du må spesifisere litt nærmere. Er det på generelt grunnlag? Hvis ikke, tenker du politiske ledere, bedriftsledere, militære? De har ulike utfordringer avhengig av miljøet rundt. Militære ledere vil f.ex ikke oppleve det som et stort problem hvis de underordnede ikke ønsker å følge ordre da de enkelt kan skjære gjennom eller beordre straffetiltak. I en privat bedrift vil ikke lederen kunne gjøre det samme (folk er organisert, arbeidsmiljøloven, etc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå