Jonas Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei Som jeg har sagt tidligere: Jeg skal lage bruskjøler! eller det vil si den er halv ferdig... Mangler bare tec og litt koblinger så er den i boks!! Resterende varer kommer nå på mandag. Da blir det utførst tester. Kom gjerne med forslag. Prosjektets bilder finner du her Edit: STORE bilder Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 linken virker ikke Home.no er nede for tiden Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 noen som vet hvorfor?? Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Les dah! Home.no er nede Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Les dah! Home.no er nede les selv negative dust!! Jeg sier jo selv at home er nede, men spør hvorfor!! ikke hvorfor linken ikke virker, men hvorfor home er nede!!! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Bombe heh home.no suger så utrolig...Er sikkert ikke oppe før neste uke Tror avartaren min ligger på home.no adresse - Gone hehe Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 det gjør min avatar også...... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 ****** ta om hele serveren til home.no har kresja og jeg mister alt jeg har der... :o Lenke til kommentar
Izex Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Yess hehe site swap, avartaren er oppe ijenn Måtte lage site på start.no og sende "ST FTP <brukernavn>" til 1963 - PS kostet en 10'er :wink: Flytt sitene deres dit Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 nå funker home!! nå, hva synes dere?? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 i en pappeske? Hva skal kjøle ned brusen da? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg lurer litt på rs232 porten. Skal du styre denne lcd greia fra pcen eller skal det være noe automatikk som sørger for å holde brusen på en Hvis fastsatt tempratur? Hvis du skal kjøle brusen (cola ja?) så hell brusen over på en alu flaske som er beregnet på tur bruk (intersport ol) for da er det lettere å holde tempen ned. I en vanlig plast flaske så er det håpløst... Eller brus på bokks er jo greit til ditt formål. Lykke til med prosjektet Mvh knutern_ Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 i en pappeske? Hva skal kjøle ned brusen da? Sånne som deg synes jeg bør kastes ut herfra se litt over: Mangler bare tec og litt koblinger så er den i boks. Jeg lurer litt på rs232 porten. Skal du styre denne lcd greia fra pcen eller skal det være noe automatikk som sørger for å holde brusen på en Hvis fastsatt tempratur? Hvis du skal kjøle brusen (cola ja?) så hell brusen over på en alu flaske som er beregnet på tur bruk (intersport ol) for da er det lettere å holde tempen ned. I en vanlig plast flaske så er det håpløst... Eller brus på bokks er jo greit til ditt formål. Lykke til med prosjektet Mvh knutern_ Den er til strøm: 5v og 12v. Fant ikke noe særlig annet på clas ohlsen... skulle egentlig bruke TP-kabel, men det hadde de ikke.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Blir da kurrant det, laget en provisorisk innbruds alarm for hurtig bruk, den var trådbasert så jeg brukt vanlig 4 par kabel rj45 plugger osv og det funker fint så lenge det ikke er snakk om store strøm og spenninger. Så det funker nok fint slik du skal ha det tenker jeg. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Sånne som deg synes jeg bør kastes ut herfra se litt over: Mangler bare tec og litt koblinger så er den i boks. Så negativ du er da Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vennligst vis litt hensyn til alle brukerne og ta bilder i mindre oppløsning! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kjøp deg ei kryssfiner plate og bruk pappen til sjablong/mal. Hvilket kjøle element skal du bruke? Om det bare er den vifta så kommer det til å ta mange timer å få noe kaldt. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kjøp deg ei kryssfiner plate og bruk pappen til sjablong/mal. Hvilket kjøle element skal du bruke? Om det bare er den vifta så kommer det til å ta mange timer å få noe kaldt. Om det bare er den vifta blir det bare romtemperatur. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ta bilder når den er ferdig da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå