Gå til innhold

Bruskjøler! Nå er den ferdig


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
er det meningen at det der skal kjøle ned BRUS? hehe tøffe saker....bruker du lang tid på det eller ?? :o

Sellfølgelig er det det! se topic og bank det inn i hue... alt er forandra, hele greia er ny og det blir brukt luft til kjøing.... men jeg gidder ikke å skrive noe om det siden alle er så negative til det jeg gjør!

Lenke til kommentar
Jeg vil også se det ferdige resultatet! Bruker du pappesken fortsatt?

 

Sellfølgelig er det det! se topic og bank det inn i hue... alt er forandra, hele greia er ny og det blir brukt luft til kjøing.... men jeg gidder ikke å skrive noe om det siden alle er så negative til det jeg gjør!

Nei.. du får heller ikke se den..

Lenke til kommentar
Nei.. du får heller ikke se den..

Så hvorfor ikke bare innrømme at du har driti på draget og ikke skjønt en dritt?

Hvorfor har jeg nå driti på draget? den funker fett med luftkjøling den! men jeg gidder ikke å vise den på forumet siden alle bare skriver negativt om den... kom til meg, så kan du få se!

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg nå driti på draget? den funker fett med luftkjøling den! men jeg gidder ikke å vise den på forumet siden alle bare skriver negativt om den... kom til meg, så kan du få se!

Jasså, så du har bryti de fysiske lover sier du? Vel, om du har gjort det må du endelig få postet fremgangsmåten ikke bare her, men også i den store vitenskapelige faglitteraturen. Verden venter spent på dine enkle likninger som motbeviser det vår tids største vitenskapsmenn har trodd på de siste 500 år. Jeg er dog ikke så veldig interessert i å besøke deg, men jeg venter spent på ditt svar.

Lenke til kommentar

Jonas, Sett colan din ut på trappa en kald vinter dag DET funker. Tape fast vifter i en pappeske og tru den kjøler colaen har jeg veldig liten sans for med mindre du har satt den i kjøleskap ellerno. Vi har alle hatt prosjekter vi enten har gitt opp eller funnet ut at ikke fungerer, tror dette er en slik en. Men ønsker deg lykke til på andre modder du enn måtte finner på

Lenke til kommentar

cpu kjøler og TEC kanskje? mener at jeg så bilder av det en gang...

men kan du ikke være så grei å få lagt ut bilder?

uansett om et par n00bz som ikke klarer bedre selv snakker stygt om det du har laga trenger du vel ikke å nekte alle bilder...

synes dette virker interessant jeg, fikk lyst å lage colabokskjøler i de ledige 5.12" plassene... (men dette kommer ikke lenger enn ideer)

og til dere n00bz som snakker om kjøleskap og ute om vinteren: dere kan dra med kjøleskap på lan eller flytte til nordpolen...

ja jeg vet at det finnes små lan kjøleskap, men en ting er at de koster litt, og en annen ting er at det er både lettere og tøffere med bruskjøling inni kabinettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...