Gå til innhold

Bruskjøler! Nå er den ferdig

Anbefalte innlegg

så jeg skal skru ned språket, men ikke Krishell, han kan bare fortsette han.... ja ja, jeg skal ikke bry meg.. skal bare la han ødelegge stemninga her jeg..

Ler.. en eller annen gokk må da være den første. Problemet med de fleste barnekrangler er at ingen av de små har vett til å knipe munnen i sammen og være den første som gir seg. Herunder kommer du?

Flamer slutt å diss! :grumpy: Du er ikke NOE bedre selv.

Får du bygget noe Jonas? Eller planlegger du enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så jeg skal skru ned språket, men ikke Krishell, han kan bare fortsette han.... ja ja, jeg skal ikke bry meg.. skal bare la han ødelegge stemninga her jeg..

Ler.. en eller annen gokk må da være den første. Problemet med de fleste barnekrangler er at ingen av de små har vett til å knipe munnen i sammen og være den første som gir seg. Herunder kommer du?

Og du fyrer opp under :lol: - Og som du sier "en eller annen gokk må jo være den første" :) Fint at det blei deg da :D Synes kanskje du dreit litt på leggen der :roll:

*..børste bort før noen ser det :p *

Lenke til kommentar

typisk, hadde venta noen resultater her jeg, men så kommer den; "mangler penger, kommer om 3-4 år" greia. btw, den pappesken; hva skal det forestille?? skjønte ikke opplegget engang jeg.. PAPPESKE??

og jonas, ikke tro at jeg finner deg noe seriøs, slik språkbruken din er. måtte le enkelte ganger, for:

arguing.jpg

:lol::lol:

Lenke til kommentar
typisk, hadde venta noen resultater her jeg, men så kommer den; "mangler penger, kommer om 3-4 år" greia. btw, den pappesken; hva skal det forestille?? skjønte ikke opplegget engang jeg.. PAPPESKE??

og jonas, ikke tro at jeg finner deg noe seriøs, slik språkbruken din er. måtte le enkelte ganger, for:

bilde

:lol::lol:

jeg mangler penger, men de kommer ikke om 3-4 år... trenger bare en kjøleribbe for 200 for å få den til å virke, men for at den skal ble enda bedre kan jeg spe på med 600 til radiator og pumpe... så slipper jeg å skifte vann.

Nei, du skjønte ikke opplegge?? *ler som f* :lol:

Lenke til kommentar

Konstruksjonen mer stabil? Hva har du gjort a? Teipet fast ark i pappesken for å gjøre den mer solid?

Tror jeg vet om en annen, kansje litt bedre bruskjøler da...det kalles kjøleskap. Mye enklere vettu! *erte*

thjihi, neida Jonas, du er flink du! Er kult med sånne prosjekter da! Det er sånne som Jonas som blir ingeniører med fet lønn og greier, stå på Jonas! :smile:

Lenke til kommentar
Konstruksjonen mer stabil? Hva har du gjort a? Teipet fast ark i pappesken for å gjøre den mer solid?

Tror jeg vet om en annen, kansje litt bedre bruskjøler da...det kalles kjøleskap. Mye enklere vettu! *erte*

thjihi, neida Jonas, du er flink du! Er kult med sånne prosjekter da! Det er sånne som Jonas som blir ingeniører med fet lønn og greier, stå på Jonas! :smile:

Nei, jeg har gjort toppen lavere. Og hvis jeg skulle brukt ark måtte de jo ha vært limt på :wink: teiping hjelper jo ikke... :grumpy:

Lenke til kommentar

Nei, jeg har gjort toppen lavere. Og hvis jeg skulle brukt ark måtte de jo ha vært limt på :wink: teiping hjelper jo ikke... :grumpy:

teiping funker så fint og flott atte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...