Rolfemann Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Flotte premier venter på deg i våre julekalendere. Dette kan du vinne i luke 15 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sendt inn svar på Angry Birds og Call of duty. Holder meg unna de lukene som har ting jeg ikke har lyst på, for å prøve å være litt fair. Skulle bare ønske jeg hadde begynt å svare på kalenderene fra 1. Er jo ikke så mye som skal til, og det virker jo ikke heeelt umulig å vinne som f.eks. i viking lotto ol. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Holder meg unna de lukene som har ting jeg ikke har lyst på, for å prøve å være litt fair. Det samme gjør jeg. I dag deltar jeg ikke, fordi jeg ikke har spesielt bruk for noen av de. Ikke det at jeg har vunnet noengang heller da :-) 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skulle bare ønske jeg hadde begynt å svare på kalenderene fra 1. Er jo ikke så mye som skal til, og det virker jo ikke heeelt umulig å vinne som f.eks. i viking lotto ol. Har prøvd meg i mange år nå uten å vinne, så tror jeg skal begynne å prøve meg på Vikinglotto 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg