Gå til innhold

Plassmangel HTC Desire

THX70

Anbefalte innlegg

Hei

Har kronisk dårlig plass på telefonen min (internminne). Finnes det en app eller en måte å se hva som opptar plass og hvor mye vært program tar?

Ser på appen app 2 sd at det står totalt 147MB og 10MB ledig. Lurer da på hvor resten av plassen på 512MB er blitt av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Har kronisk dårlig plass på telefonen min (internminne). Finnes det en app eller en måte å se hva som opptar plass og hvor mye vært program tar?

Ser på appen app 2 sd at det står totalt 147MB og 10MB ledig. Lurer da på hvor resten av plassen på 512MB er blitt av.

Er bare så dårlig plass, det resterende er brukt på operativsystemet og appene tilknyttet det. Husk at du kan frigjøre plass ved å slette apps som ligger på sd-kortet fordi at de bruker minne fra telefonen i tillegg. Varierer fra app til app hvordan fordelingen mellom minnekort og tlf er.

Lenke til kommentar

Resten av plassen går med til alt som er forhåndsinnstalert. Mener å huske at det finnes en app som rett og slett heter disk usage og viser hvor mye plass som blir brukt av apper, inkl data og cache. Finnes sikkert flere også.

Skal sjekke ut en sånn app.

Hei

Er bare så dårlig plass, det resterende er brukt på operativsystemet og appene tilknyttet det. Husk at du kan frigjøre plass ved å slette apps som ligger på sd-kortet fordi at de bruker minne fra telefonen i tillegg. Varierer fra app til app hvordan fordelingen mellom minnekort og tlf er.

Var ikke klar over at apper som ligger på minnekort også opptar plass i internminne. Skal prøve å slette noen derfra og se hva jeg sitter igjen med da. Takker for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...