affe90 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Dette angår ikke meg, men en bekjent; Denne personen har fått overført et mindre beløp (ca 500,-) 2 ganger (!!) uten at det på noen som helst måte blir vist som en transjaksjon i nettbankloggen. (Sjekket saldo). Har prøvd å sette i gang alle logiske sanser, men kommer ikke frem til et fornuftig svar om hvor disse pengene kommer fra. Så, er det noen av dere som kan fortelle meg hvordan dette har gått seg til? Hva kan det være? Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 i teorien så skal de ikkje ver mulig, men gå i banken å hør. Vist pengene har blitt overført eller satt inn fra en plass så skal der ver liste over det. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Nettopp det jeg mener også. Jeg skal bringe beskjeden videre. Som du sier, skal ikke være mulig å få en transaksjon til sin konto uten at det blir logget. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Høres ut som en feil internt i systemet da det ikke logges. Ta kontakt så finner du sikkert ut noe (med sjangse for at pengene blir borte igjen ) Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Som eg sjølv har no en bruks konto og en sparekonto og når eg overføre mellom dei så vises det. Der alt er under samme bank og samme innlogging Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå