Karina Hulesangerhule Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei. Sitter her med mitt kjære marsvin på seks og et halvt år. Denne uken har han verken spist eller drukket noe. Jeg har prøvd å gi han agurk, noe han ELSKER og kan spise masse av, men han vil ikke ha det. Han har bare ligget inne i huset sitt, har nesten ikke sett han hele uken. Er det like før han dør nå? Han er jo gammel. Har han på fanget nå og han ligger og skjelver og puster rart. Er det like før? Jeg har en kanin i et annet bur. Forrige uke skulle jeg rense buret hennes og da satte jeg henne inn til marsvinet i et par sekunder bare. Vet at de ikke går så bra sammen og at marsvinet da kan bli sykt. Er det min feil eller er det aldring? Blir trist om han skal dø nå rett før jul. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 http://trude.zookampanje.no/#post26 Høres ut som aldring. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for svar. Får se hva som skjer i løpet av uken. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Han døde i natt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kondolerer Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå