Cheshire Cat Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Heisann, sitter med en Windows 7-maskin og en XP på samme nettverk. Overfører litt filer hit og dit, da den ene er tilkoblet TVen. Problemet er at Windows 7-maskinen av og til bestemmer seg for å ikke finne noenting på nettverket! Restarter jeg den, funker alt igjen.. en stund (av varierende tid, flere dager til timer). Så plutselig finner den bare ikke de delte mappene før jeg restarter maskinen. Noen ideer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har du prøvd å montere de delte mappene som en nettverksdisk? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Nope. Hvordan gjør jeg det? Spesielt når jeg ikke ser de delte mappene? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har du prøvd å skrive inn \\Datamaskinnavn i adressefeltet i utforsker'n? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Jupp, skjer ingenting - får en feilmelding om at den ikke kan koble til... Restarter jeg maskinen, er den der igjen. Weeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå