traveldag Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg finner det til tider vanskelig å fatte at en slik diskusjon popper opp nå og da. prøv og les førsteinnlegget som om det skulle vært Oslolosen som sa det 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) De som mener at Staten rett og slett er en tyv o.l. er vel muligens de som ønsker å bygge seg selv opp, de vil vel kanskje bli sett på som revolusjonær i en verden full av sauer? PS: Endret 14. desember 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det øyeblikker du sier det slikt, traveldag, får eg plutselig denne reaksjonen. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tyveri er å ta fra annen hva som tilhører den annen uten den annens samtykke. Akkurat hvor har du fått samtykke fra? I lovboka, som du tilsynelatende ikke har sett i, står det: For tyveri straffes den som tar en gjenstand som tilhører en annen, med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning ved å selge, forbruke eller på annen måte tilegne seg den. Med andre ord, jeg trenger ikke ditt samtykke for å lovlig ta bilen din, kun være berettiget til det... 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hepp! Denne topicen har blitt poster flere ganger av en og samme utestengt bruker. Vi gjør ingen unntak denne gangen heller. Admin. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg