Lycantrophe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva jeg gjør? Går all Chris Brown on her ass. 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det er nå å hoppa fra aska til ilden... 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva jeg gjør? Går all Chris Brown on her ass. Det eneste som funker! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kan liksom ikke planlegge noe selv lengere, må ha hennes tillatelse mer eller mindre.. Hva skal jeg liksom gjøre med det? Hu vil ikke snakke til meg face 2 face, hun kun sender 'drama sms'er med gråte gråte meldinger..' noe jeg er ganske lei av nå.. Dere har havnet feil og du har latt det gå for langt når du føler sånn og situasjonen er blitt slik. Ta deg en prat med a. Si klart ifra at dere får sette dere sammen og prate litt, for situasjonen er ikke holdbar. Vil a ikke det, så bare si at da får dere ha en pause og se hva framtiden bringer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Beklager men jeg har liten tro på at det kommer til å endre så veldig mye ved å bare snakke til henne. Personer som ikke forstår at å oppføre seg slik som du beskriver har jeg erfart at vanligvis heller ikke er villig til å endre seg over natta. Men for alt jeg veit så kanskje er hun veldig glad i deg og kanskje blir helt endret Lenke til kommentar
x-team Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Denne saken endte med at hu flytta ut og det er slutt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det med at hun kun kommuniserer via sms høres mistenkelig likt ut som x- en min. I det forholdet var det null kommunikasjon, og hun svarte meg rett og slett ikke da jeg tok ting opp. Endte med å prate med en vegg som etter hvert fant noe hun reagerte på, ble sint og gikk. Da kom meldingen med svar. Grusom irriterende.... Det jeg egentlig har landa på av svar er at hun bare var ute etter å herse og dominere. Da jeg ikke tillot dette, og hun skjønte det, slo hun opp (via sms). Ikke noe stort tap i det hele tatt. Hva skjedde med kjerringa di? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg ga beskjed om at det ikke var mer, hun bare måtte flytte og vi gikk fra hverandre. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva ? Ingen krangling, ingen diskusjon, ingen avsløringer ? Hva var reaksjonen hennes ? 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Skjønner deg godt. Hadde det sånn i 2 år med exen min. Hadde ikke lov til en damn shit! Ingen ting! Hu hadde stålkontroll på mobil, facebook konto, alle jeg snakka med osv. Det eneste jeg gjorde var å jobbe for så å slave rundt for hu når jeg var hjemme. Enda jeg sto for 75% av inntekt osv. Å gjør det slutt med den kjærringa er det beste jeg har gjort i hele mitt liv! Skjønte det etterpå, at jeg hadde vært alt for snill. 2 år er alt for mye tid å sløse bort på ei man overhode ikke passer med. Hadde gitt mye for å få de årene tilbake! Var fra jeg var 18 til 20 år. En tid i livet man gjerne vil bruke på andre ting enn "fangenskap". 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå